منتديــــــــــات starzella
أهلا و سهلا بضيــــوف المنتــــدى الكرام
تسعدنــــــــــــــي زيارتكم و يسعدني اكثر انضمامكم
لا تبخلو علينا بالتسجيل هنا
https://starzella.forumalgerie.net/register

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

أهلا و سهلا بضيــــوف المنتــــدى الكرام
تسعدنــــــــــــــي زيارتكم و يسعدني اكثر انضمامكم
لا تبخلو علينا بالتسجيل هنا
https://starzella.forumalgerie.net/register
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نكت المساطيل

2 مشترك

نكت المساطيل Empty نكت المساطيل

مُساهمة من طرف العربي 2011-05-11, 11:03 pm

الطعم والورقة
احد المهابيل راح يصطاد لما وصل نسي الطعم راح جاب ورقة وكتب عليها( طعم).. ورماها في الماء .. بعد شوي طلعت له ورقة مكتوب عليها( سمكة كبيرة ) ...

--------------------------------------------------------------------------------

الليل او النهار
اتنين سكرانين واحد سأل الاخر الآن الليل أو النهار؟والله ماأدري تعالى نسال هذا الرجل الماشي بالطريق, يارجل الآن الليل او النهار,والله أنا مش من أهل المنطقة أسألوا غيري...

--------------------------------------------------------------------------------

عالزيت
مسطول دخل عزا اهل الميت وقعد قال اللي جنبه عزيت ردعليه لا على الديزل انا...

المهابيل والديك
مرة اثنين مهابيل دخلوا قفص دجاج طلع الديك يصيح الفجر كوكاين ...

المستشفى والمساطيل
اثنين مساطيل الاول يسأل الثاني اين ولدت ؟ في المستشفى يقول الاول ليش كنت مريض...

الخميس يوافق 28
احد مسطول بسأل واحد مسطول قال له : هو يوم الخميس يوافق 28 فقال له :لو ضغطتنا عليه حيوافق اكيد...

مات ولا لسه ؟
اتنين مساطيل راكبين عربية خبطوا واحد فالسائق بيقول للى جمبه انزل شوفه مات ولا لسه قاله المسطول التانى تعالى يمين شوية..أيوه.. شمال شوية.. أطلع لقدام... بس كده مات...

الجبنة والزبدة
مرة واحد بيقول لابوه بابا بابا بدي كيري قله ابوه خود بنت عمك قال لابوه بابا بابا كيري جبنه قلة بنت عمك زبدة احسنلك من الجبنة
العربي
العربي

شريف : 0

نكت المساطيل Empty رد: نكت المساطيل

مُساهمة من طرف لجين 2011-05-11, 11:18 pm

ههههههههههههههه شكرا على الموضوع الرائع
نكت جميلة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لجين
لجين

شريف : 0